fredag 9. januar 2009

Traakkebaater/groenne aaler

Kan fortsatt melde om underernerte dromedarer. Men naa ogsaa om traakkebaattur og ca halv meter lang groenn aal ved foettene naar man bader.. vel og bra med fremmed fauna, men, si meg, hva skal en groenn aal aa gjoere ved foettene mine den ene gangen i aaret jeg faar saltvannsbehandling,,,, Ellers har jeg funnet ut at roedvin fra tappekran er undervurdert,, det er en ide aa ta med seg til #18.... Ikke aa anbefale aa grisebanke dattera i biljard, ettersom dette er oeyensynlig er verre enn aa tape i ludo for 6 aaringer... rart at verden som ellers ikke teller for 6 aaringer:) hun felte sine salte taarer i tre kvarter,,, inntil hun, bror og mor gikk paa rommet for aa legge seg,,, jeg maatte inn i Twitterville samt legge inn noen ord her,,, snakkes senere.
M (med tastatur uten :, ] og \)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med seieren i biljard! Seksåringer som ikke lærer seg å tape, vil ha det mye verre som sjuåringer (som altså ikke har lært seg å tape...) Niåringer trenger også å lære dette, før de blir ti - sånn at det er sagt altså.

    Sjekk forresten en liten beskrivelse om «Competitive Dad» fra det utrolige «Fast Show» (BBC-gullmateriale) her: http://www.bbc.co.uk/comedy/fastshow/characters/competitive_dad.shtml

    ...uten sammenligning forøvrig!

    SvarSlett