onsdag 28. januar 2009

Ari Mikael Bjørshol (alias Ari Behn)

- Erlend Loe er et furubord i norske hjem. Enkel å montere. Slitesterk og ubehjelpelig firkantet i formen, skriver Behn i sitt leserbrev.

Vel, det er ikke måte på hva en forfatter med arbeidserfaring som truckfører får liret av seg.

Trodde faktisk adrenalinsinnet mitt hadde nådd toppen når Kjelling klarer å rote bort semifinaleplassen i siste sekund mot Polen, men neida,, etter å ha hørt nyheten om siste utbrudd fra Mr Bjørshol så vasser jeg nå i en dam av adrenalin - det renner over!

En ting vil jeg bare ha sagt, om Erlend Loe er et furubord så er Ari Mikael mer som et nymoderne japansk stuebord med glassplate, malplassert og upassende i Norske hjem, kun valgt fordi kjøperen følger moter - helt til han (eller hun) en dag skjønner at fysaken må byttes ut. Gratulerer til hans kone!

1 kommentar:

  1. Jeg synes Ari må være en liten glorete nipsfigur kjøpt på Nille jeg ;-)

    SvarSlett